1. Even een weekendje weg in Epe en besloten te gaan eten bij het Veluws Eethuis.
    Het restaurant blijkt veel kleiner dan gedacht, het is er druk en daardoor wat rumoerig. Wel erg mooi gelegen met een midgetgolfbaan en volop bomen.
    Het personeel moet flink aanpoten, soms moeten we te lang wachten tussen de gerechten in, maar ze doen hun best, dus daar hebben we alle begrip voor. Daarbij blijven ze vriendelijk en dat is geweldig.
    Omdat ik glutenvrij moet eten is het altijd afwachten wat men voor mij kan betekenen.
    Het is wildtijd en daar houden we van.
    Het gaat al meteen mis bij de amuses; de mosterdsoep is niet glutenvrij en helaas moet ik ze daar op attenderen. Er wordt snel een bouillon met verse groentes geserveerd.
    Daarna een carpaccio van gezouten lamsham, lekker maar niet heel bijzonder.
    Als hoofdgerecht voor mij overheerlijke ree biefstukjes.
    Mijn partner neemt de wildgoulash, smaakt heerlijk maar bij bijna elke hap heeft hij zwarte peperkorrels, laurierblad of steranijs als “extraatje” en dat is niet fijn.
    Als dessert is er voor mij alleen vers fruit, maar dat vind ik niet “winters” genoeg, dus besluit ik koffie met iets lekkers erin te nemen.
    Er zijn dus een aantal plus- maar ook minpunten, vandaar dat mijn cijfers minder hoog zijn dan van andere bezoekers. Maar ik denk dat de drukte het team te veel parten heeft gespeeld. Ga zo door, want ik zie een hoop potentie.