in Veenoord

Railroad Steakhouse - Lekker, Gezellig & Betaalbaar!

1. Na ruim twee jaar hier weer geweest, de kwaliteit is nog steeds hetzelfde, we hebben hier weer heerlijk gegeten, de bediening was weer warm en hartelijk, de maaltijd goed verzorgd en smakelijk, kortom, het blijft een aanrader!

1. We vonden het hartstikke leuk om u na lange tijd weer te mogen ontvangen. Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling. We hopen u binnenkort weer te zien. Graag tot dan! Groetjes Sonja en Peter

Vorige recensies van Ed en Hanneke

• Gisteravond zijn we hier weer geweest. We komen hier nu al een aantal jaren dineren en het valt ons op dat de kwaliteit en de smaak van de door ons gekozen gerechten onveranderd zeer goed is, petje af voor de kok! De bediening is altijd correct en voorkomend, kortom: zolang we dat kunnen zullen we hier blijven komen eten.

• Wij zijn al een aantal keren bij dit restaurant te gast geweest, en het is iedere keer weer een waar genoegen.

Nergens krijg je zulke lekkere Nacho's Todos als voorgerecht en vooral de gegrilde biefstukpuntjes zijn onze favoriet!

Sfeer is goed, personeel heel attent, kortom een prima eetgelegenheid voor een redelijke prijs.