1. Via vakantieveilingen barbecue arr. Slecht, eigenaar wist niet wat voor vlees het was. Veel spek en worst, zal wel aan de prijs liggen wat we betaalden. Vlees opeengepropt op een bord met plateau, te weinig saus, geen barbecuesaus, geen satesaus. Klein schaaltje met aardappels, moesten om meer vragen, zou beter zijn als zij gevraagd zouden hebben of we nog iets erbij wilden hebben. Na een dood biertje te hebben gehad, overgestapt op sinas, kreeg echter geen glas, heb het toen maar in 1 van de overbodige wijnglazen gedaan. Eigenaar was met andere zaken bezig en de hulp die er de eerste keer was, stond er meteen alleen voor. We kunnen haar dus niets kwalijk nemen.
    Dessert: we weten niet wat er spetterend aan zou zijn. Erg klein en wel een glaasje alcohol. Zonde van het geld, of ze moeten het terug gieten in de fles. Eigenaar wist trouwens ook niet wat voor drank het was.

Al met al een gemiste kans voor een goede formule. Komen hier dus niet terug.