1. Donderdagavond 16 0ktober tafel besproken voor 4 personen om 18.30 Uur op de naam Voormolen. Bij binnenkomst verteld dat we om 20.00 Uur naar het Walhalla moesten naar een voorstelling, geen probleem volgens de aardige jongeman. Voorgerecht gekregen om kwart over 7 dat redelijk was, daarna om half 8 te kennen gegeven dat de tijd begon te dringen, pas om kwart voor 8 hoofdgerecht? Gekregen, een mixed grill die zo klein was en tevens alle vlees was lauw ook van mijn partner die varkenshaas besteld had, mijn indruk was dat de bestelling al een tijdje klaar stond en dat het daarna op verhitte borden geserveerd was, want de serveerster waarschuwde ons dat de borden heet waren. De borden waren heet maar ons vlees niet. We hebben wel gegeten om onze avond niet door Humphreys te laten verpesten, het toetje hebben we maar overgeslagen omdat met afrekenen mee het inmiddels kwart over 8 geworden was. We hebben kortings bonnen uitgeprint via de rente punten, maar die gaan wij niet meer gebruiken, dus als iemand ze wil hebben mail me even, wij hebben onze buik (niet ) vol van Humphreys. Peter & Ria van Helden.

4,1

1. Geachte heer/mevrouw van Helden, Wat vervelend om te lezen dat uw avond bij ons niet geheel naar wens is verlopen. Ik heb uw recensie besproken met onze vestiging in Rotterdam zodat zij hier beter op kunnen gaan letten. Uiteraard is het niet de bedoeling dat u zo lang op uw eten moet wachten terwijl er bekend is dat u op tijd weg moet, onze excuses hiervoor.

2. Wat een lullig excuus voor een verziekte avond, er wordt uiteraard niet gesproken over het geserveerde eten, ik heb nog 4 bonnen van jullie via de Rentepunten, maar ik heb begrepen dat als je met die bonnen komt je in ieder geval anders behandeld wordt wat de porties vlees betreft , ik dacht eerst dat ik een kinder menu had gekregen. Voor mij GEEN Humphreys meer en ik geef mijn overige bonnen ook niet meer weg, ik zou alleen maar ruzie kunnen krijgen met mijn vrienden en vriendinnen. P.J. van Helden