1. Vrijdag 17-11-2017 naar 't Hoogt gegaan om te lunchen. Normaal schrijf ik nooit een recensie maar dit ging vanmiddag alle perken te buiten.

We waren met 6 personen en wilden eerst een kop koffie, het duurde zeker 20 minuten voordat er beweging in de bediening kwam. Alle tafels waren nat van de regen, ik vroeg binnen een doekje om onze tafels droog te maken. De andere tafels waar gasten aanzaten waren ook nat of er stond gebruikt servies op. Toen de koffie eindelijk werd gebracht een lunchkaart gevraagd, deze werd gebracht nadat een van ons naar binnen was gegaan om nog een keer de kaart te vragen. We vroegen of het lang duurde voordat we onze lunch zouden krijgen. Het antwoord was dat het druk was. (4 personen binnen en hoogstens 10 personen buiten.)
    We besloten nog een kop koffie te drinken, de bestelling werd door een ander gebracht en was niet compleet (1 kop koffie te weinig). Deze werd vlot gebracht.
    Bij het afrekenen van de koffie heb ik gevraagd of het altijd zo lang duurde.

De eigenaresse zei dat als ik niet tevreden was maar een ander restaurant moest zoeken. Zeer onvriendelijk en niet professioneel opgelost. Bediening is ongeïnteresseerd en niet professioneel. Wordt voor de eigenaresse tijd om een andere baan te zoeken, in mijn ogen hoor je dienstverlenend te zijn. En als iets niet goed loopt dit professioneel op te lossen.

Komen hier nooit meer.

2,6

1. Beste E.Hilhorst

Hopelijk gaat het inmiddels beter met u, we begrijpen dat wanneer mensen een nare ervaring achter de rug hebben ze nogal donker de wereld inkijken.

Een reactie schrijven zoals u heeft gedaan getuigd van veel moed en respecteer zeker deze gang van zaken aangezien uw manier van reageren ben ik u in het geheel niet vergeten. Wij werken in onze zaak met een passie en liefde voor de mensen. Mits de gasten zich ook zo gedragen zal er vanuit ons bedrijf enkel gastvriendlijk handelen zijn. U heeft het wel heel bond gemaakt met uw opmerkingen en daarbij wens ik het niet dat mensen mijn personeel beledigen. U zult behandelt worden zoals u ons behandeld mensen die hun stem verheffen en zich hard verwoorden en zelf alles beter weten kunnen beter zelf een restaurant beginnen maar daar bent u te oud voor. Zonde van uw energie, kijk positief en blij de wereld in en deze zal u toe lachen! Het leven is veel leuker en gezelliger met een glimlach op uw gezicht.

Volgens uw metgezellen die zich voor u schaamden deed u altijd zo dus ik wens u een prettige dag en probeer voor u zelf wat gezelliger de wereld in te kijken is voor de wereld ook wat prettiger

Groet T hoogt

2. Beste Nicole

U heeft wel erg lang gewacht met het geven van een reactie.
    Kan niet zijn omdat je erg druk bent.
    Ik snap niet waar je het vandaan haalt dat ik een nare ervaring heb gehad en donker de wereld inkijk. Als er een positief is dan ben ik dat wel.
    Ik heb het stukje wat je geschreven hebt over ons bezoek aan je restaurant aan mijn mede fiets maten laten lezen, zij konden hier totaal niet in meegaan.
    De passie waarmee je zegt dat het personeel werkt konden wij niet ontdekken.
    Alles was teveel en op onze vraag of we de tafels vast droog konden maken werd in het geheel niet gereageerd. Ik heb U personeel totaal niet beledigt, alleen diverse keren gevraagd of we de kaart konden krijgen waarop totaal niet gereageerd werd.
    Ik snap dat je niet af wilt gaan waar je personeel bij is maar los het dan ook professioneel op.
    Ik heb zelf ook een bedrijf gehad maar stond altijd voor mijn klanten klaar.
    Ik adviseer je om je personeel beter op te leiden en bij te brengen dat het werk wat jullie hebben/doen dienstverlenend is en met een lach dien te worden uitgevoerd. Service dient hoog in het vaandel te staan, ook als er kritiek geleverd wordt door een positieve klant.
    Onze wielerploeg zal dan ook deze accommodatie nooit meer aandoen om koffie te drinken of te lunchen.

Positieve groet Evert Hilhorst