1. Nely van Schilt

Bar slechte ervaring, ongeïnteresseerd personeel, niet bereidt een bestelling op te nemen, liep wel 2 x verveeld over het terras. Heb er ruim een half uur gezeten en bediening was ruk. Blijkbaar was men niet van plan mensen te bedienen. Toen ik zelf naar binnen ging om de koffie dan maar te betalen en mijn klacht neer te leggen, was het enige verweer: Ja t was even heel druk. Geen idee waarmee men het dan druk had... weinig mensen waren aanwezig en collega had beloofd iemand te sturen om op te nemen. Heb ook duidelijk laten merken dat het een onzin verhaal was omdat ik m 2 x sloom op het terras had zien lopen. Ben naar de overkant gegaan en daar wel heerlijk gegeten! Nooit Huifkar meer voor mij.

1. Beste mevrouw Van Schilt, wij vinden heel erg dat u zo een slechte ervaring heeft gehad. Dit is natuurlijk absoluut niet waar ons personeel en onze gasten achter willen staan en nooit met opzet de bedoeling geweest.
    Wanneer u uw gegevens aan ons mailt nemen wij heel graag persoonlijk contact met u op.