1. TIneke van Brakel

Op zondag 5 november samen met man en moeder in rolstoel ons 35-jarig huwelijk gevierd. De ontvangst was erg klantonvriendelijk. De gastheer zag ons aankomen, maar nam geen moeite om de deur voor ons te openen. Heel moeizaam konden we naar binnen. Ondanks de reservering moesten we een tijd wachten, omdat men nergens van wist. Het eten smaakte heerlijk! Toen we vertrokken werd er weer geen deur voor ons open gehouden. We zijn gefrustreerd naar huis gegaan. Zelfs mijn moeder van 89 jaar heeft uit zichzelf contact opgenomen met het personeel van het restaurant.
    Het was een onprettige, kille ontvangst. We voelden ons totaal niet welkom.
    Waarom loopt er eigenlijk een gastheer rond?

1. Beste mevrouw van Brakel. Het spijt ons ten zeerste dat u een onprettig gevoel overgehouden heeft aan uw bezoek in ons restaurant. Wij proberen iedereen gastvrij te ontvangen. In uw geval zijn wij hierin te kort geschoten. Op deze drukke zondag was er vlak voor uw binnenkomst nog een gezelschap van 3 personen binnengekomen, óók met een rolstoel. Deze gasten zijn aan uw gereserveerde tafel terecht gekomen en er was dus enige verwarring bij uw binnenkomst. Dit mag en kan geen excuus zijn voor uw ervaring, maar wij hopen dat wij bij een volgend bezoek kunnen laten zien dat ons bedrijf zeer gastvrij is!