1. Ria 2269 punten

Afgelopen vrijdag hier vlak na de lunch een hapje en een drankje besteld: bittergarnituur klein, lasagne, stokbrood kruidenboter, 2 cappuccino's en een cola light.

Nou, had me helemaal verheugd op een bord vol met frituurhapjes, en dan krijg ik een bord met voor de helft gevuld met vieze kaas en tamme worst. Daar een opmerking over gemaakt. Komt de serveerster met de opmerking: "Ja, ik had het zelf ook nog even gecontroleerd met wat er op de nieuwe kaart stond, maar daar stond het wel vermeld dat het frituurhapjes zijn met worst en kaas".

Euhh, duh. Dus dan is het op de huidige kaart die op tafel staat niet duidelijk en hoor ik gewoon een bord voor frituurhapjes te krijgen. Nee hoor, haar reactie: de meeste klanten vinden dat wel leuk zo.

Puh! Waardeloze reactie. Ze had toch op zijn minst kunnen aanbieden nog extra frituurhapjes klaar te maken of een ander gebaar, maar niets van dit alles. Kaas en worst waren goor, hebben we laten staan.

Rest van de bestelling was wel matig, maar door deze behandeling krijgen ze in mijn visie een dikke onvoldoende!

3,9