in Heerenveen

Dineren en ontspannen in Griekse sferen.

1. Bij binnenkomst twee keer 'Hallo' moeten zeggen omdat er niet gerageerd werd. De begroeting die daarop volgde was erg lauw. Ons werd een tafeletje gewezen. We kregen de menukaart en een uzo. MIjn man gaat naar toilet en vervolgens komt er iemand van de bediening vragen of wij (lees; wij ) een keuze hebben kunnen maken. Ik zeg ; "Ja, maar mijn man is naar toilet dus kom straks aub even terug". Om een lang verhaal kort te maken ; het eten was er vrij snel en het was redelijk goed. Er is echter niemand van de medewerkers die in de gaten houdt of je met een leeg glas zit. Heb geprobeerd het contact te zoeken maar niemand die oplet. Toen er één van de bediening onze borden uithaalde heb ik nog twee drankjes besteld. Toen dat ook lang op zich liet wachten hebben we maar afgerekend. We kregen nog wel excuses voor de gang van zaken maar voor ons is duidelijk dat dit voorlopig ons laatste bezoek is geweest. De Griek is kwalitatief in alle opzichten veel beter geweest. Wij hadden het idee dat het huidige personeel er niet zoveel van snapt… Een enorme teleurstelling!

1. Goedendag Dhr. / Mevr. Oosting,

Dank u voor het delen van jullie ervaring bij ons. Het is spijtig dat het niet naar behoren, wens, is verlopen. Het spijt ons dat wij hierin te kort geschoten zijn.
    Het is ons speerpunt om u als gast welkom te voelen en onze service optimaal te leveren! Wij nemen uw kritiek ter harte en hopen jullie alsnog in de toekomst te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Team Restaurant Meteora