in Goes

Heerlijk dineren in een gezellige, huiselijke sfeer.

1. Tijdens mijn date met mezelf (moet ook eens gebeuren), heb ik heerlijk gegeten bij de Lachende Koe. Ik was wat vroeg, en zag daardoor het personeel binnendruppelen. Allemaal lachten ze even vriendelijk naar me, erg fijn. Ik zat niet aan het gezelligste tafeltje van het restaurant. Misschien kwam dat omdat ik last-minute reserveerde. Vond het niet heel erg, maar voelde me wel wat ''zitten'' naast de bar en pal achter een bankje. Ik kon niet genieten van een mooi uitzicht over het restaurant of de omgeving.. Vond ik wel een minpuntje. Maar dan, het belangrijkste: het eten. En dat was goed! Heerlijke uiensoep met lekker veel gesmolten kaas. Goed stuk vlees met heerlijke groenten, een lekkere salade en een leuke puntzak friet. De bediening verloor me niet uit het oog en kwam geregeld even checken of alles naar wens was. Al met al, een leuke ervaring in het steakhouse. Aanrader!