1. Wegens lactose en eiwit intolerantie gevraagd om een pasta met knoflookolie en een overdaad aan groenten. Wat uiteindelijk op mijn bord terecht kwam, was een schamele lunchportie (ik ben een kleine eter en had er bij lange na niet genoeg aan). Het was wel te eten, niet perse lekker of een creatief gerecht. Toen ik er wat van zei, werd mij door de bedrijfsleider verteld dat hij niet zo aangesproken wenste te worden, met een hoofd dat een grote mate van arrogantie uitstraalde. Het nog verdedigen ook! Ik was met stomheid geslagen. Needless to say dat ik hier nooit meer naar terug zal keren.

1,8

1. D
    Van restaurant

Geachte Anne,

Wij hebben alles uit de kast gehaald om een maaltijd buiten de kaart speciaal naar jou wensen te bereiden met ruim voldoende verse ingrediënten en een voldoende portie voor een persoon!! En daar vroeg ik om een beetje respect voor!!!
    Zullen we aan je tafelgenoten (oa je ouders, en de rest van je familie) vragen wat zij van jou "klacht" vonden en de manier hoe je het naar mij zei??

Volgens mij zijn er mensen door jou onbeschoftheid van tafel gegaan en zelfs naar huis gegaan en hun excuses aan mij persoonlijk hebben geboden voor JOU gedrag!!
    Ik denk dat ik genoeg heb gezegd.

Ben iig blij dat wij het met elkaar eens zijn dat jij niet meer bij ons niet meer terug hoeft te komen.

MVG