1. Heel apart, midden in een woonwijk zo een mooie locatie om te eten. We wilden even lunchen als we in Tilburg waren en daarom de vorige dag even geklikt bij eet.nu. Volgens een mijnheer Adriaan een prima restaurant (zie zijn zeer uitgebreide recensie) en hij had volledig gelijk. We werden zeer vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en door het restaurant geleid. We wilden alleen een lichte lunch maar op ons verzoek kregen we al hun menukaarten te zien en we moeten hier terug want hier wil ik meer van proeven. Mijn vrouw had een heerlijk carpaccio met lekkere knapperige croutons, pijnboompitten, uitgebakken spekjes en heerlijke salade. Ik zelf had een vissalade met 6 soorten vis, lekker apart klaargemaakte komkommer, augurk, tomaat met een pestosausje omgeven. Daarnaast voor ieder 2 heerlijke broodjes uit de oven met wat boter. We hebben genoten. Ik ga niet meteen overal een 10 voorgeven (al zou ik wel willen) maar er moet iets te verhogen overblijven voor een volgende keer, want dat deze er komt is zeker.