1. Vanmorgen heb ik dit theehuis/restaurant voor de derde en laatste maal bezocht. De eerste keer hebben we lange tijd buiten gezeten voordat er iemand kwam. Echt fijn weer was het niet maar er mogen geen honden binnen. En dat bij een horeca-gelegenheid in het bos!

De 2de keer daar gezeten en ondanks het bordje verboden toegang lag er toch een hond onder bij de (stam?)tafel. Het was erg rumoerig ook door het personeel.

Vanmorgen met een vriendin toch maar weer geprobeerd. Lekker vanuit het bos even iets drinken met iets erbij. We zaten naast elkaar aan een tafeltje en zijn beide niet doof maar konden elkaar niet verstaan. Personeel wat een paar meter van elkaar tegen elkaar stond te praten en iedereen die zich ermee bemoeide. Een stel vertrok om die reden. Ik gaf het aan bij een vriendelijke man en die lachte erom en zei: ja he. Het was écht niet leuk. Dit is een tent zonder sfeer, gastvrijheid en het personeel is vriendelijk maar gewoon niet geïnteresseerd. Houden zich nog bezig met het andere personeel terwijl ze aan ons tafeltje staan. Zonde van zo’n tent. Hopelijk doen jullie iets met deze informatie zodat het goed komt. Potentie is ervoor. Nu nog goed personeel en vergaderingen of koffiepauze personeel? Hou deze apart van de gasten. Zij morgen daar geen last van hebben of deel van horen te nemen.

3,6