Op dit adres zit nu: Nova

1. Vriendelijk personeel. Parkeergelegenheid dichtbij.
    Restaurant dat nog zelfde oogt qua inrichting als 20 jaar geleden. Donker, weinig modern, slechte afzuiging dus etensmgeuren en fondue lucht blijft erg hangen.
    Zodra je besteld hebt komt er gelijk een schaaltje wortel-kool-mayonaisedressing op tafel en een soort etagère met 4 bakjes (fabrieks)saus die ook al langer klaar stonden. Gerechten zijn van voldoende grootte met wat groente erbij. Veel (kant en klare) saus erbij. Friet en per 4 personen 1 klein bakje rauwkost. Smaken zijn oké maar niets speciaal.
    Gratis karafje kraanwater!
    Nagerecht bij ons was simpel vanille ijsbolletje en warme chocoladesaus en crème brulee. Leek niet echt zelf bereid maar slechts warm gemaakt.
    Attent was dat er even aandacht werd besteed aan de speciale gelegenheid waarom wij gereserveerd hadden.
    Met ons gezelschap vooral een gezellige avond gehad. Eten helaas niet voor herhaling vatbaar.

4,3