1. Afgelopen week voor 35,- besteld, incl vezorgkosten. Kreeg 2 bakjes met 'ok' vlees en groente en iets wat nasi moest voorstellen; witte, smaakloze, rijst met wortel en doperwten. Heb hier over gebeld maar kreeg de wind van voren; "onze nasi is altijd zo en iedereen vindt het lekker". Er werd geen mogelijkheid tot een alternatief geboden en mijn voorstel (andere rijst naleveren) werd ook niet graccepteerd. Ik bestel hier nooit meer. Ik raad anderen aan dit ook niet te doen. 35,- weggegooid voor vlees zonder rijst en erg klantonvriendelijk.

1. Beste dennis toevallig had ik jouzelf aan de telefoon..je had bij enige gerechten wel bijgerechten besteld en bij de andere niks ik bood je aan om jou nalatigheid op te lossen je dreigde toen al met een recensie jij bent een typiche klant waar horeca nederland last van heeft boos om je eigen four en afgeven op andere kom eens tot jezelf ik bood het je aan om je gerechten aan te vullen
    .klagen over smakeloze nasi maar wel gratis nasi erbij willen
    .je begrijp dat wij liever geen bestellingen van jou wiillen .gr

2. Beste dennis toevallig stond ik naast het meisje tijdens het gesprek je klaagde over de nasi welke wij al 14 jaar hetzelfde maken voor dagelijks 120 personen.
    Jij zei het is niet lekker en wou een zelfde bak nasi opnieuw hebben ?? Gratis nee jij werkt ook niet gratis bij je baas..en nee ik ben niet chantabel met een resensie sorry lukt niet