1. Tijdens binnenkomen goed vriendelijk ontvangen door een jonge meid in een licht grijze joggingbroek.. vreemd.
    Maar een lage onbehagelijke temperatuur waardoor het niet gezellig aanvoelt. Géén achtergrond muziekje waardoor het ook weer niet gezellig aanvoelt.
    3 gangenmenu besteld waarvan mijn vrouw alles netjes krijgt gebracht, en ik te lang op mijn gebakken aardappeltjes heb moeten wachten. Deze kwamen ze brengen toen ik mijn groente en vlees al op had.
    Heb door mijn niet behaaglijke gevoel niet eens mijn 3 gangenmenu volledig genuttigd en ben helaas vroegtijdig naar huis gegaan.
    Heb wel het volle bedrag afgerekend, maar goed dat is mijn keuze. Ik had er wellicht wat van kunnen zeggen. De soep was perfekt, vlees was zeer goed, groente goed ( beetje aan de weinige kant-- twee soeplepels vol.)

Helaas hebben ze verder mij niet een keuze gegeven of geëxcuseerd.

Verder een mooi pand. Alleen te fris om behagelijk te genieten van een lekkere (complete) maaltijd.

Prijstechnisch in dit geval TÈ veel bepaald.