1. We komen niet uit de buurt. Dus onbekend met het restaurant, toch gereserveerd.
    Om 6 uur binnen, voor- en hoofdgerecht besteld. Voorgerecht kwam snel en was erg simpel.
    Toen heel lang gewacht op het hoofdgerecht. Om kwart voor 8 gevraagd. Het zou er met 5 minuten zijn, veel excuses. Uiteindelijk bijna 8 uur. Mijn man had dorade met paddestoelen risotto. Er lag, misschien net gare vis op z'n bord, maar geen risotto. Ik had een medium ribeye besteld. Deze was compleet doorbakken, taai en smakeloos! De frietjes waren vies, de bloemkool zat verstopt onder een potje nootmuskaat en de gebakken aardappelen wilden we niet eens proberen… kortom een ramp!
    Niet gegeten, alles terug gedaan naar de keuken en alleen de drankjes moeten betalen. De enige uitleg die we kregen: "er staat iemand in de keuken en die weet niet wat hij aan het doen is".
    Mensen aan het tafeltje naast ons hadden hetzelfde.

2,4