1. Ging hier weer een keer eten. Ik vind dat ze steeds beter worden. Service was uitstekend. Door een fout in de keuken was er een kleine vertraging met mijn hoofdgerecht. Kreeg de breekbrood met de kruidenboter voor niks zodat ik niet te lang zonder eten zat. Lekker bok bier op tap. Lekker eten, en niet te kleine porties. Mensen zonder kinderen in een ander hoek gezet, dus geen last, en ook lekker sfeer. Dit is een van de betere restauranten in Apeldoorn geworden.

Vorige recensies van Darren

• Hier voor de eerste keer als Restaurant Malkenschoten gegeten, en het zal zeker niet de laatste keer zijn. De eten was heerlijk. Wel simpel bereid, maar goed bereid met goede smaak en porties. De service was snel en heel vriendelijk. De sfeer was leuk en er is ook best veel besteed aan voor kinderen op hun gemak te houden. Er waren wel een aantal kinderen aanwezig zo het is ideaal voor gezinnen met kinderen. De prijs vonden wij heel scappelijk - 3 gangen voor €18,95. Daar konden wij niks van zeggen, aangezien alles smaakte vers en goed bereid. Ik heb wel een hele positieve opmerking. Normaal gesproken krijg je sla, enz als garnituur, maar hier kregen wij gemengde groenten als garnituur. Er waren zes of zeven soorten groenten waaronder wortelballen, baby mais, peultjes doperwtjes, boontjes met gemaakt met kruidenboter. Dit was gewoon heerlijk en verrassend anders. Hier is zeker een aanrader!