1. Deze cijfers kloppen beter het eten was goed maar het voor gerecht viel tegen omdat er weinig vis bij het vispallet was weinig vis en veel sla als je 11,50 moet betalen voor wat sla en een paar stukjes vis vind ik nogal duur dan en verder vispotje veel te zout t leek wel of de kok uitgeschoten was met de zoutpot verder was t eten bij de rest goed maar ik denk niet dat we daar nog terug komen

1. Beste E

Wat jammer dat het eten bij u is tegen gevallen, zeker omdat de meeste mensen echt voldoende hebben aan het voorgerecht!!!
    En dat het vispotje te zout was!
    Graag willen we weten of u deze klacht heeft doorgegeven aan onze bediening en wat ze er aan gedaan hebben..?
    Klachten worden doorgaans meteen aan ons doorgegeven, en wij doen dan uiteraard ons best om het naar tevredenheid op te lossen,desbetreffende zaterdag hebben wij echter geen klacht doorgekregen, dus is er blijkbaar ergens iets niet goed gegaan, waarvoor onze welgemeende exusses.

Met vriendelijke groet,

Jenny Goudzwaard

Vorige recensies van E

• Zaterdag avond bij jullie gegeten het mij een beetje tegen, de prijzen waren te hoog voor wat we kregen. We waren met z'n vieren, we hadden als voor gerecht 2 vispalets. We dachten kunnen we makkelijk met z'n vieren van eten, want onze ervaring in andere restaurants zijn de voor gerechten best veel en heb je later moeite om het hoofd gerecht op te eten. Dus we dachten 2 voor gerechten zal wel voldoende zijn, maar het voor gerecht kwam en ik dacht dat is wel heel weinig al voor 1 persoon. Op het bord lag wat tonijn 2 stukjes zalm 2 minuscule stukjes paling en een berg sla met wat garnalen die je amper zag liggen en dat voor 23 euro. Ik vond dat erg overprijst. Toen de hoofd gerechten sliptongetjes herten biefstuk en vispotje. De herten biefstuk was goed maar ook minimaal op t bord en de sliptongetjes waren in orde. Mijn vispotje voldoende maar veel te zout dus gewoon viel t tegen. We waren wel eens eerder bij jullie geweest en toen klopte de prijs kwaliteits verhouding beter. Dus erg jammer, want voor de rest was alles keurig in orde de bediening was vlot en vriendelijk en de locatie is goed. Ik weet niet of dit nog voor herhaling vatbaar is.

6,7