1. We hebben het Wildmenu besteld, lekkere wildpaté en wildbouillon, fazantfilet met groentjes en kroketjes, tiramisu, lekkere huiswijnen, en een café à la Leo. Place du marché is een aanrader. Place du Marché is Philipinne en Philippine is Place du Marché. Leo en Andrea = Toppie.

Vorige recensies van dirk.bruggeman

• Bij Andrea en Leo, blij weerzien met Bianca, alles was zoals het moet, leuk nieuw interieur, lekkere aperitief, vissoep om u tegen te zeggen, tournedos volgens de regels van de kunst, dessertjes zéér verzorgd en een koffie à la Leo... Ga daar gerust naar toe met vrienden, familie... je zult verwend worden...

• Weeral een schot in de roos, Gin-tonic = zoal het moet, oestertjes = zéér ok, Tournedos bleu = weinig koks die zo goed hun cuisson onder controle hebben !perfect! Drie smaken Sorbet, ik wou mijn bord aflikken....
    Mijn medegasten waren in de wolken met hun scampi, asperge-menu en een coupe aardbeien.
    Eén ding vergeet ik nog de Vissoep met verse produkten uit de Oosterschelde was subliem, dit was geen soep met vis maar vis met soep. Aan het team van dit restaurant een dikke proficiat, wij komen terug, liefst zo snel mogelijk. :-)

• 13/03/2017 - met gezelschap mijn verjaardag gevierd bij Andrea en den Leo. Een menuutje genomen, eerst lekkere aperitief met zes overhéérlijke oestertjes, garnaal kroketjes, filet mignon (cuisson bleu), dessert = een kaasschotel. Met een super rode huiswijn en afgesloten met een hete koffie en een Cognacje à la façon de Leo. De snoepjes bij den koffie hebben geen lang leven gekend. M.a.w. 't was weer dik in orde!! :-)

• Het was wéér top, garnaalkroketjes, 12 zeeuwse oestertjes, mosselen natuur, zoals het moet volgens de regels van de kunst, echte vakmensen!! Een aanrader van de bovenste plank!!

• Warme duivenborst, Wild Paté, Heldere Wildbouillon, Hertenkalf, Ree filet, lekkere wijn, goeie pint, kroketjes, gratin, Cogancje à la façon du chef... we zijn verwend 10/10, prijs/kwalitiet verhouding = perfect.
    Aan het team van Place du Marche, Proficiat !!

• Tournedos om u tegen te zeggen, perfect mijn zin, mijn gasten hebben een mossel menu genoten, gewoon af en volgens de regels van de kunst. Prijs-kwaliteit perfect, dus ikke méér dan content, wééral... ik zou zeggen allen daarheen... ;-)

• Potverdikke, wééral dik in orde, als ik met vrienden of familie naar 'de place du marche, kom, val ik steeds van de ene aangename verrassing in de andere.

• Oesters dik in orde, gegrilde zalm lekker erg lekker, mosseltjes volgens de regels van de kunst en subliem, zéér goed, ... :-)

• 15/11/2015, in Place du Marché, was zéér goed en in orde. Mijn gasten (10p) waren tevreden met de menu's van wild, vis enz... Doe zo verder!!

• Zéér lekker mosselsoepje, mossels natuur topic én lekker dessert, kraakverse producten, mijn gasten content, ik content met deftige prijs- kwaliteitsverhouding, ik ga terug zelfs met horeca-specialisten, ik ga zeker niet afgaan als een gieter au contraire !!!!

• Ik was terug zéér aangenaam verrast van de kwaliteit en de smaak van de mosselen, fantastisch.
    De Creuses waren overheerlijk en het perfect gesoigneerd cognacje, gewoon af. Proficiat aan de eigenaars van dit Restaurant (met de hoofdletter "R" ) !! DB & co

• Toevallig terecht gekomen in restaurant Place du marché in Philippine. Als Bourgondische Belg een beetje nieuwsgierig.
    Mijn oordeel: gewoon een aanrader, gewoon doen, heerlijk eten en drinken, goede service, gezellig, uitbaters die leven voor hun werk! Mr Leo en Mevr Andrea proficiat met uw prachtige zaak!! Ik ben account manager en ik heb een adres gevonden om met mijn klanten lekker te komen eten en te praten over zaken en dit in een professionele sfeer.