1. Gisteren na een lange autorit vanuit de kop van Noord Holland en een mooie boswandeling met met mijn vrouw en de hond in Berg en Dal, even met z'n tweeën wat eten (dachten we). Na 20 minuten wachten maar even gevraagd of de bediening even tijd had voor ons, druk was het niet dus het bevreemde ons dat het zo lang moest duren. En zowaar, na 10 minuten werd onze bestelling opgenomen. Wel moesten we vragen of er even een doekje over te tafel gehaald kon worden want de vorige bezoeker had (denk ik) ruzie gehad met zijn pannenkoek. Het eten werd gelukkig wel snel geserveerd en we wisten al snel waarom. De groentesoep kwam waarschijnlijk uit blik. Bramzout met echte fabrieksballen. Het stokbrood was goed maar koud, warm is toch lekkerder. De kruidenboter was ook veel te zout en daarom niet lekker. De verdere bestelling bestond uit een uitsmijter ham en een boeren omelet. De ham was van zeer goedkope kwaliteit, 2 vierkante dikke gummiplaten die we stikem aan de hond gegeven hebben. De mix van de boeren omelet kwam ook uit een, waarschijnlijk, Honig pakje waar verder niets aan toegevoegd was. Conclusie: Zeer slecht en zonde van je geld. Onderweg naar huis nog 2x gestopt om drinken te kopen vanwege de dorst.

1,8