1. Het is alweer een tijdje geleden, maar ik wil toch graag even mijn ervaring hier opschrijven. Ik ben hier komen eten met een grote groep waarbij een gehandicapte, dus we zaten beneden want ze hebben geen lift (waar je normaal zou eten). De sfeer was hierdoor toch wel bepalend, naar beneden.
    Hun toilet (hoewel maar 1) was schoon en wel gehandicapte vriendelijk. De mensen waren heel vriendelijk en hielpen heel goed.
    Omdat we met een grote groep waren (14) moesten we van te voren opgeven wat we wilden eten, dus werden namen omgeroepen om de juiste mensen hun eten te geven. Het eten was niet zo fantastisch. Als voorgerecht had ik tomatensoep, die was heel goed maar veel te veel. Ik denk dat het echt beter zou zijn als dat veel minder zou zijn. Als hoofdgerecht had ik de cheesy burger. Hier zaten zoveel uien op dat het de smaak echt bepaalde. Ook was het bord donker, en de ingrediënten ook, dus je zag niet wat je at. Ook zat je na 3 happen vol, maar ook hier was de burger veel te groot, waardoor die ook niet opgegeten terug ging. Dit is heel jammer, want het waren gewoon goede ingrediënten die nu de kliko in gingen. Het viel me heel erg op dat de enige groente bij mij de ui was, die onder de saus zat. Dit was voor de mensen met een biefstuk of de vis echt een gemis, sinds die enkel een kleine maiskorfje kregen en nog wat andere dingetjes die er meer voor versiering lagen. Het toetje waren 3 soorten ijs, die allemaal ook bij de andere keuzes voorkwam. Dit vond ik jammer want ik had het gekozen om geen munt ijs te krijgen, maar dat had ik er zelf bij moeten zeggen/vragen.
    Ook vond ik het jammer dat hier geen kraanwater werd geschonken, terwijl er genoeg gedronken werd door allen, alleen dure flessen. Maar hier hebben wij toen voor gekozen om toch te laten schenken.
    Over het algemeen vond ik het niet zo lekker en het meeste echt zonde van het geld. Persoonlijk (hoewel ik niet heb betaald dus de eindstreep niet heb gezien) vond ik het te veel geld voor subpar eten.
    Wel fijn dat we onze bloemen in water konden zetten tot we naar huis gingen.
    Ik ben hier eerder wezen eten voor de lunch, en toen was het veel beter (toen had ik de caesar salade). Voor de lunch was het een goede hoeveelheid, maar ik zag dat dezelfde hoeveelheid 's avonds werd geserveerd als voorgerecht, en dat is echt veel te veel en heel jammer van de dressing, warme kip en sla mix met gedroogde tomaat.

4,1