in Tricht

De lekkerste Spare Ribs uit de regio!

1. Na al meerdere keren hier te hebben gegeten omdat we verrast waren door de attente bediening en het vers bereide eten nu gebruik gemaakt van de oktober actie.
    2 keer kip piri piri en1 betalen.
    De kip is heerlijk gemarineerd en klaar gemaakt, maar helaas een karige hoeveelheid, 2 stukjes per persoon, je zou bijna denken dat het 1 portie was in plaats van twee porties, maar goed, door de actie betaalden we natuurlijk ook niet veel, dus hebben we onze buik gevuld met de extra bij bestelde friet!

Vorige recensies van suzan mes

• Weer prima gegeten na een goed ontvangst van gasteer en tevens eigenaar.
    Gebruik gemaakt van een social deal, leuke variatie met verse producten, we moeten echt nog eens terug komen voor een avondje spare-ribs.

• Nogmaals genoten van het kaas fondue menu, perfect verzorgt met heerlijke salade die onbeperkt wordt geserveerd, zeer vriendelijke bediening, de chef himself helpt graag een handje mee!
    Bedankt weer voor de gezellige avond.

• Zaterdagavond hier gegeten met een zeer aantrekkelijke Groupon bon. Het 3 gangen kaasfondue menu, en dat was allemaal prima verzorgd en smaakte erg goed.

Helaas kwam al vrij snel een koppel rumoerige jongelui achter ons zitten, gelukkig na 1 patatje verdwenen ze weer, maar niet na het gooien met eten en enkele boeren en zeer luidruchtig stem geluid. Later hoorden we dat dit in het weekend meer regel dan uitzondering is, voor ons in ieder geval een reden om ons volgende bezoek doordeweeks te gaan plannen.

Eigenlijk zouden de snackbar gasten niet in het eetcafé moeten kunnen plaatsnemen, meer "gereserveerd" bordjes plaatsen misschien?