1. Wij hebben gebruik gemaakt van de ED actie, een 5 gangen verrassingsmenu, 2e persoon gratis. Jammer genoeg echter was aan alles te merken dat men in dit restaurant niet écht op dit soort acties zit te wachten. Het duurde al een half uur voordat we wat te drinken hadden. Verder werd ons niet gevraagd of er in ons gezelschap sprake was van allergieen of voorkeuren, maar kregen we na 1 uur wachten onze 1e gang. Helaas vis, wat door een van de tafelgenoten niet gegeten kan worden. Dit wordt opgelost, maar men is zichtbaar geirriteerd. Ook met de mededeling dat er 1 chocolade allergie is wordt niets gedaan; het nagerecht bestaat (deels) uit chocolade! Eten is qua smaak aan de vlakke kant, weinig uitgesproken van smaak.
    Al met al houd ik er een vervelend gevoel aan over. Ondanks de actie, waarbij de 2e persoon gratis is betaal ik toch €150, - voor 4 personen. Deze had ik elders kunnen spenderen en met een positiever gevoel de avond kunnen afsluiten.
    Jammer ; mijns inziens doe je mee met dit soort acties om potentiële nieuwe klanten te laten kennismaken met je restaurant. In ons geval echter een eenmalige ervaring!