1. Tegenvaller

Gisteravond voor het eerst hier gegeten. Het was restaurantweek. Jammer, maar toch geprobeerd.

De serveerster vroeg alleen of we een vlees-, vis- of vega menu wilden. Geen kaartje met uitleg over de menus en ook de serveerster zei verder niets. Ach, we laten ons wel verrassen: het vleesmenu.

Als amuse kregen we vis... Beetje vreemd dat er maar 1 soort amuse geserveerd wordt. Overigens wel prima van smaak.

Voorgerecht: lam. Hoofdgerecht: kalf. Prima.

Nagerecht: ook prima.

Maar het bestek was niet goed schoon, borden niet schoon. Erg jammer!

De bedrijfsleider zit alleen maar op het terras te roken i.p.v. zich bezig te houden met wat er allemaal gebeurt. De meiden in de bediening zijn jong en te onervaren om het zonder leiding te kunnen.

Het donkere meisje in de bediening was trouwens de enige die echt contact maakte met de klanten. Ze keek je aan en had echt even tijd voor je als ze het drinken kwam brengen.

Binnenkort gaan we nog eens (als het geen restaurantweek is). Hopelijk is het dan beter. Het eten is prima, het ziet er verder ook prima uit en het is zonde dat alles er om heen het een zware tegevaller maakt.

6,3