1. Lars & Yvonne

Even een avondje met z'n 2-en weg.

Dus wat doe je dan? Uiteraard, uit eten en daarna naar de Bioscoop.

Rond 20.15 / 20.30 zaten we bij dit restaurant aan tafel.

Eerst wat te drinken besteld, daar begon het al. I.p.v. zoete kreeg ik droge wijn.

Het eten: De weekschotel. Prima voor mekaar. Alleen het jammere was, toch wel te weinig aardappels. Ook kregen we geen standaard saus. Dus daar om gevraagd. En wat krijg je?! Een mini bakje met mayonaise, 3x je stukje aardappel er door heen, en het is op.

Dus toen nogmaals gevraagd. Pluspunt: We kregen er nu een mini bakje ketchup bij. Minpunt: Mayonaise was op, er zat nog minder in dan in het vorige bakje.

Nagerecht: We hadden de kaart al even gelezen toen we het hoofdgerecht hadden. Die Zoete.... leek mij erg lekker.

Dus de bediende vraagt ons of wij ook koffie willen? Nee, ik wil graag een nagerecht. Dat zou ze dan nog wel even moeten vragen.

Nee, de keuken is dicht mevrouw. Pardon?! Dicht?! Ik heb hier gegeten en dan kan ik hier niet eens mijn nagerecht nemen?

Dat is niet erg netjes!

Ze kon ons dan nog wel een verrassing geven! Pff, daar gaat het niet om!

We hebben betaald en zijn weg gegaan.

6,3