1. Al jaren vaste klant, ik ben een beetje verrast door de mensen die het eten slecht vinden... Super lekkere kapsalon, Helemaal veslaafd aan de shoarma met friet en pizza shoarma met knoflooksaus.
    Wij halen het meestal af of laten het bezorgen en eten niet zo vaak daar binnen, beetje ongezellige sfeer. Jammer dat je niet kan pinnen bij het bezorgen, op de folder staat dat je kan pinnen met het bezorgen en je kan dus blijkbaar niet pinnen. Soms verstaan ze je niet terwijl je gewoon goed en duidelijk nederlands praat. Ook de wachttijd is lang (45-90 min ligt aan de bezorger en drukte) Goeie prijs voor de kwaliteit van het eten.
    Zeker een aanrader!
    Aanraders:
    Shoarma Pizza met bijv. knoflooksaus
    Friet super, Mayo, Waterfiets etc.
    Kapsalon
    Shoarma schotel met knoflooksaus, pita broodje en salade

Vorige recensies van Mariska

• Heel erg verslaafd aan de frietjes met shoarma en de shoarma pizza.😄 Goeie prijzen voor de kwaliteit van het eten. Wij laten het meestal thuisbezorgen en dat duurt echt eeuwen meer dan een uur..... Soms halen we het in de winkel en nemen het mee. Service wel oké. Trouwens friet super of friet waterfiets, heerlijk!
    Zeker een aanrader!👍