1. Met restaurantweek hier gegeten, over het eten niets dan lof, maar over de bediening, kan ik dat niet zijn!

Op onze opmerking dat er wel heel veel vliegen zaten, werd 'n beetje lachterig opgemerkt, dat er nu nog niet veel zaten, maar later op de avond nog meer? Is dit iets om trots op te zijn, ik zou me kapot schamen.

Uitleg over de amuse, kwam er erg ongeintereseerd uit, net of dat 't 'n moetje was. Hadden bij onze andere consumpties, voor 3 pers water besteld, en de serveester heeft tot 2x ongevraagd bij geschonken, zodat ik bij de 3de x zei, wij willen graag gevraagd worden of we nog water willen? Dit werd meteen tegen de Maitre vertelt, en die was not amused! Jammer dan maar volgens mij kan je over 'n kannetje water, niet je winst maken, had dan aan ons gevraagd of we wijn wilden drinken, de glazen heb ik bij het 3de gerecht maar laten afhalen. (hadden ze bij het 1ste gerecht al kunnen doen)

Toen we aangaven dat we na het eten geen koffie wilden maar de rekening, kwam de Maitre 'n vodje papier brengen, dat was de rekening, niet mooi op 'n schaaltje of zoiets, nee gewoon, 'n papiertje met de aantallen en het bedrag, geen adres of niets erop.

We hebben toch maar 'n klein fooitje gegeven, maar bij het terug brengen van het geld, kon er nog geen dankjewel af.

6,3