1. Beste,

Vandavond ben ik met mijn man bij jullie geweest om te eten. En ook een leuke dag van te maken maar helaas viel alles tegen.

Aller eerst. Kwamen we daar aan en er is geen plek aangewezen voor de garderobe. Nu stinkt onze jassen naar eten omdat we ze aan onze stoel hebben opgehangen.

Zitten we al te eten vragen we aan een manelijke ober of het mogelijk is om een nasi met garnalen te bestellen zonder varken wegens geloofovertuiging. Kregen we van hem te horen dat hij gaat na vragen of het nog mogelijk is omdat het druk is en hij het zelf niet mag doorgeven daarom gaat hij iemand navragen. Na 10 minuten nog steeds geen reactie gehad van hem. Vragen we aan een vrouwelijke ober weer het zelfde geen communicatie. Dan maar een derde gevraagd. Weer geen reactie en ineens kwam er een nasi. Na een hapje eten zag ik dat het vegetarisch was. Dan maar weer geroepen dat het niet goed was. Uiteindelijk kregen we wat nasi met 3 garnaaltjes.

Ga ik wat eten scheppen verbrand ik me hand aan de plaat. Hele hand rood en blaren. Ga ik bij de bar voor hulp of verbrandgel weet niemand of er zoiets is. Wordt tegen die mannelijkie ober gevraagd om een "leiding gevende" te halen zegt hij ja ze mag gaan zitten ze worden al geholpen terwijl ik daar voor iets anders ben en hij dacht dat ik voor me nasi daar kwam. Na een tijdje kwam ze aan en ik legde me verhaal dat ik verbrand was en opzoek was naar brandgel. Ze zei ga maar zitten ik ga iemand halen die er meer verstand van heeft. Na 10 minuten kwam ze zelf met een klein zakje brandgel en ik moest maar zelf met 1 hand openen en zetten. Gelukkig was me man erbij en hij heeft me geholpen. Me man vroeg ook is er niemand met bhv hier. Toen kregen we te horen van nee niemand.

Het is al zo een ingepakte locatie met heel veel gasten. Wat gaan jullie doen als er brand uitbreekt.

Maar we hebben na het zetten van de brandgel gelijk het volledige bedrag betaald en vertrokken.

Vind het heel erg jammer van jullie dat we zo zijn behandeld. We waren helemaal van spijkenisse daarna toe gereden voor dit. Echt belachlijk.