Restaurant verhuisd

Restaurant is verhuisd naar Zeekant 103, 3151 HW, Hoek van Holland

Op dit adres zit nu: Beachclub IX

1. Afgelopen donderdagavond waren wij opzoek naar een leuk tentje om te eten op het strand van Hoek van Holland. Toen wij 2 seasons voorbij liepen, werden wij vriendelijk aangesproken en werdt ons het diner uitgelegd. Dit was het live cooking. Normaal gesproken zijn wij helemaal niet van dit soort diner concepten. Maar het werdt zo leuk verteld, dat wij ingestemd hebben. Dit was een hele goede keus!

Drankjes werden snel gebracht, diner netjes uitgelegd, carpaccio en brood naar tafel gebracht. Daarna mochten we zelf wat uitzoeken bij de kok. Deze had het druk, maar kon zijn aandacht goed verdelen. De smaak was erg goed. En het dessert met de chocoladefontein maakt het af!

Buiten het goede eten was het vooral de bediening die deze avond tot een succes bracht. De twee meisjes die de bestellingen opnamen en alles uitlegden waren erg vriendelijk, hadden kennis van het vak en de lach was niet van hun gezicht te krijgen! Daarnaast waren er in het begin twee jongens aan het werk ook zij waren heel erg vriendelijk. Wat ik zelf erg leuk vond om te zien, is dat sfeer onder de medewerkers onderling ook erg goed is.

2 Seasons bedankt! En tot de volgende keer.