1. michael bulder

Gadverdamme!!!!

Zo ik heb jullie aandacht.
    Vandaag besloten eens te gaan eten in de eigen stad. De keus viel voor dit restaurant. En achteraf geen slechte keus. Wij en onze dochter van 11 hebben genoten van een leuk restaurant midden in het centrum van Almelo.
    Het restaurant zit op een uitstekende lokatie en is zeer gezellig aangekleed.
    Strak interieur met een gezellige aankleding.
    Dan het personeel.
    We werden zeer welkom ontvangen door het personeel en onder het genot van een drankje een keus gemaakt uit het menu.
    Vooraf heb ik gekozen voor de champignon in bierbeslag en de dames deelden een portie nacho's.
    Beiden erg goed te eten. Goede saus bij de champignons ook.

Als hoofdgerecht koos mijn dochter voor het koningsmenu met biefstukjes, de vrouw voor de vegetarosche paprika en ik voor de spies willem. Allemaal enorm lekker met slechts één kritische noot. De paprika was icm de dressing wat vettig. Verder een super spies en heerlijke biefstukreepjes.

Voor een dessert niet gekoze omdat wel voldoende hadden.

Kortom een super leuke tent waarvoor je de stad niet uit hoeft om lekker te eten