1. Hier vanavond gegeten we hadden een bon van groupon. Nounou zwaar teleurgesteld waren we. Terwijl de vorige keer zo goed was bevallen.
    We hadden een Indische rijsttafel voor 2. Het enigste Indische was klein frutje rundvlees met een paar verdwaalde sperciebonen en een plukje atjar in 1. Ook kregen we niet alles wat er op het menu stond. Het was echt veelste weinig wat we kregen. Kan me niet voorstellen dat je daar normaal zoveel voor moet betalen. Vorige keer mochten we nog wat bijbestellen. Dus dat vroeg ik weer. Ik vroeg dat aan de serveerster maar daar moest ik nu voor bijbetalen. Ik zei dat ik dat raar vond. Dus kwam er een Chinese dame bij. Ik gaf dat aan, en ze vroeg wat we wilde. Ik zei nog, we hoeven hier niet extra voor te betalen he. (Anders had ik het niet gedaan) en jaahoorr op de rekening stond 10 euro extra gerekend. Dat vond ik niet zo tof en ze er op aan gesproken. Uiteindelijk 5 euro extra betaald. En heen fooi gegeven. Wat viel me dit vies tegen. We gaan hier nooit meer na toe. Zijn er meteen klaar mee!