Op dit adres zit nu: Buskens Gastrobar

1. De afgelopen jaartjes geregeld 's middags een hapje gedaan bij de Heeren van Ghemert. Altijd érg lekker gegeten! Broodjes rijkelijk gevuld/belegd, een feest om naar te kijken en te eten.

Helaas is het er, sinds de kaart vernieuwd is, niet beter op geworden. De porties zijn aanzienlijk kleiner, eigenlijk niet normaal klein voor wat je ervoor betaald. Niet goed belegd, niets naast je broodje, meer brood dan vlees/beleg en als je daarvoor een euro of 9 moet betalen is dat echt wel teveel.

Erg erg jammer vind ik het altijd wanneer er iets gedaan wordt met eten dat in orde is. En nooit in het voordeel van de klant.

Ook de bediening was helaas niet oké de laatste twee keer. Lang wachten, vieze tafel, geen bestek bij het eten, bij afhalen werd gevraagd borden en glazen aan te geven.

Het was zo goed, lekker, top!
    Volgende keer gaan we dan toch maar een andere tent bezoeken, helaas :(

5,3