in Groningen

Welkom bij Grieks Specialiteiten Restaurant Olympia!

1. Gisteravond hier gegeten met mijn zoon en we waren blij verrast! Als je binnen komt voel je gelijk een bijna huiselijke sfeer erg aangenaam! We werden welkom geheten door een erg vriendelijke serveerster die haar vak zeker verstaat (heb zelf 7 jaar in een restaurant gewerkt)! De souvlaki was erg lekker goed gekruid en erg mals! Ik zelf had de trio, mijn zoon de combinatie met de lamskoteletten, hij zat te smullen, daar wordt je als moeder zijnde dubbel blij van toch? De rijst erg lekker gekruid en een mooie droge korrel was jammie! "We" hadden als side dish tzatziki (ik dus) was echt erg lekker 😊iig 1 van de beste die ik heb gegeten! Nog even over de serveerster weet helaas haar naam niet maar ondanks dat ze alleen stond had ze het totale overzicht! We waren wat foto's aan het maken en ze kwam gelijk naar ons toe om aan te bieden om een foto van ons samen te maken echt top!