1. Met z'n 2en pizza gegeten bij La Place. Wat viel dat tegen. Wat een aanfluiting.
    Na lang wachten bleek bij afhalen een van de pizza's aangebrand en moesten we nog langer wachten.
    Pizza zag er niet uit. Weinig topping, geen kaas. En de bodem was helemaal rampzalig. Een amper gare schijf brood meer was het niet. De gistgeur zat er nog aan. De messen waren te bot om door die broodbodem te komen.
    Prijs was veel te hoog voor wat je kreeg.
    Er was ondanks etenstijd ook bijna geen gast aanwezig. Zal geen toeval zijn, want na een bezoek kom je daar niet meer terug en raad je anderen aan daar vooral voorbij te rijden.
    We hadden beter naar de naastgelegen Burger King kunnen gaan, goedkoper en zeker lekkerder.
    Oja, ook nog 0.70 Voor de WC betalen.
    Weliswaar te besteden als tegoedbon, maar daar moest weer geld bij om iets te kunnen kopen.
    Dus mocht u toch besluiten om naar deze gelegenheid te gaan, neem dan eerst het toilet. Dan kan de tegoedbon bij het afrekenen van het eten gebruikt worden.
    Het valt bij de recensies hieronder trouwens op dat dat de slechte recensies van na de overname door Jumbo zijn.
    Ga zo door La Place en deze tent kan ongetwijfeld over een tijd dicht!