1. Zeer teleurstellend en helaas al betaald, anders gecanceled.
    Ten eerste ruim 80 minuten op een deel van het eten moeten wachten. Bestelling bleek niet compleet en wat wel geleverd was lauw. Spareribs konden in het verleden al wat wisselend zijn, maar nu een bak vol droge ribs, de gepofte aardappel erbij was rauw van binnen, de kruidenboter volledig gesmolten. Even later werd toch de saté bezorgd… in een los aluminium bakje zonder doos er omheen (?!!) terwijl er een menu besteld was. Niet aangenomen en gebeld, er zou nieuwe bezorgd worden. Ruim 2 uur na de bestelling dan eindelijk saté? Helaas… volledig koud geleverd. Opnieuw contact, dit keer werd er binnen 25 minuten nieuwe bezorgd… Warm, maar zonder toebehoren van het menu… Ook de smaak helaas niet wat het geweest is… Ruim een half uur later de salade en stokbrood gekregen… Al met al totaal 3 uur voordat de gehele bestelling binnen was, nauwelijks begrip en niet enige vorm van compensatie. Bijna 50 euro is al extreem duur voor hetgeen je krijgt, maar deze kwaliteit… We zijn klaar met de Sparerib Express. Nooit meer…

1,9

1. Deze tekst zie ik nu pas. Nanet je hebt nog nooit bij ons besteld dus vervelend dat je bij een collega zoveel pech had. Niet compleet, lauw, bak droge ribs, rauwe aardappel, gesmolten boter (van lauwe ribs?) 2-3 keer leveren niet compleet smaak niet goed. Nou bijna een trauma lijkt me. Ook nog extreem duur. Lekker makkelijk dit soort geroep