1. Goh wat slecht zeg, Aziatische mensen staan mij bekend als harde werkers en efficiënte mensen, bij dit restaurant is duidelijk opdracht gegeven om met de rem erop te koken en zeker niks efficiënt te doen met een wachtrij van 5 personen en grillplaat van 2 bij 2 meter toch maar 1 persoon tegelijk helpen. Mijn zoontje wilde poffertjes maar dan is een portie maar 5 stuks en daar moet je dan 10 min op wachten en ondanks dat er genoeg plek is in de poffertjes pan die andere kinderen ook maar laten staan alsof je ze niet ziet.
    Ik zal iedereen afraden om ooit naar dit restaurant te gaan, dit is echt oplichterij en dan heb ik het nog niet over de prijs 4 volwassenen en 2 kinderen €171. (Vooraf betalen) ik snap wel waarom!
    Nogmaals niet naar toe gaan!

2,2

1. Jammer dat het tegen viel. Kom hier al 5 jaar en nog nooit slecht eten gehad.
    Ja en 5 poffertjes is vaak genoeg voor een kind en als je meer wilt vraag je dat en krijg je het ook. Er staat altijd vriendelijk personeel. En vooraf betalen is heel normaal.