1. Beste Jolanda,

Met enige verbazing hebben wij uw recensie gelezen.

Graag willen we toch even reageren.

Als eerste vinden we het fijn dat u de medewerkers aardig vond.

Ik zijn we blij dat u het swingend vond.

Het klopt dat we op dezelfde manier reserveren bij Tof en Swing.

Dit kan namelijk telefonisch, via de mail en via diverse eetsites.

De Crispy Chickenwings komen uiteraard uit de diepvriezer en gaan ook inderdaad in de frituur. De reden hiervoor is dat anders de cryspy lostlaat van de chickenwing.

Ook vond u de Marinade niet lekker. Dit kan natuurlijk niet iedereen heeft dezelfde smaak. Echter staat de omschrijving van de smaak duidelijk op de kaart.

Jammer dat het vlees nog rood was van binnen. Het kan niet anders dat dit koeienvlees betrof in de vorm van ossenhaaspuntjes. Deze bakken we altijd rood. Op verzoek kan dit uiteraard voor de liefhebber doorgebakken worden.

Onze beide zaken hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan vandaar dat wij ook zorgvuldig onze leveranciers hebben uitgekozen.

Jammer dat het rustig was. Wij hopen u de volgende keer weer eens te begroeten en hopen dat u meer zult genieten van uw avond uit.

Hopend dat deze reactie u meer duidelijkheid heeft gegeven.

Met vriendelijke en swingende groet.

Swing.