Op dit adres zit nu: Van Asperen

1. Onbegrijpelijk slecht behandeld door een "terraslopertje". We wilden gezellig borrelen en omdat ik glutenvrij moet eten vroeg mijn man of er glutenvrije hapjes waren. Men ging het navragen en er kwam daarna geen reactie. Nog maar eens gevraagd en weer kwam er daarna geen reactie. Ik ben daarop naar binnen gegaan en heb de betreffende persoon om uitleg gevraagd. Zijn reactie was ronduit belachelijk: kon niet want de keuken was niet glutenvrij en hij vond het niet nodig om ons dat te vertellen! Wat een hork, totaal ongeschikt voor de horeca. Ik werd nog uitgelachen ook. Ik lees in eerdere recensies dat het restaurant zelfs glutenvrij brood zou hebben!
    Heb hier een aantal jaren geleden een aantal keren prima gegeten, maar behalve een leuke ambiance en goede chef, is je personeel heel belangrijk voor je bedrijf, dus eruit met deze hork!