1. Brulmans Gilbert

1. Via Social Deal 3-gangenmenu gereserveerd met een upgrade naar 5 gangen (totaal zo’n 55 euro) in The Tower in Hasselt Ten eerste vond ik de zaak niet zo gezellig en zaten we erg dicht op elkaar. Een erg sfeerloos restaurant. Tooghangers met de hoop. Bij de aanwijzing naar de tafel kwamen we in een hoop fruit vliegjes te zitten. Dan de bediening... Zeer onvriendelijk en arrogant. Een oudere vrouw met bril is alles behalve geschikt om in zo’n zaak te werken, wat een onvriendelijke persoon tegen gewoon iedereen. Bij het opnemen van de bestelling kon het niet rap genoeg gaan. Zeer vreemd en onbeleefd. Toen we een tweede drankje bestelde, had ze eerst geen tijd, en dan zei ze meteen dat we enkel een flesje en geen nieuw glas kregen... De zaak was niet overdreven druk, en bijna alle tafeltjes hadden gereserveerd, dus dan kan je de nodige bediening voorzien. Na het hoofdgerecht een derde drankje bestellen durfden we bijna niet omdat ze ons en andere klanten al een paar keer afgesnauwd had. Zo een slechte bediening heb ik nog nooit ergens gehad. En dan het eten... Zeer zeer triestig... Weinig en heel basic. Ons voorgerecht waren kaaskroket een garnaal kroket op een vettig bord gelegd met 3 sprietjes sla. Totaal geen afwerking.!! Leg dan AUB niets erbij. Dan kregen we een piepklein bolletje ijs in een kommetje. En de de hoofdgerechten... dat was pas een afgang!! Na een uur wachten, zie maar de foto!!! Een stukje vlees van 100gr, piepklein en dun. Met een kommetje saus met twee stukjes champignons waarvoor ik dan ook nog 3 euro moest bijbetalen. Dit alles vergezeld met een handvol sla uit de zak droog zonder meer vergezeld met een kom kroketten die uit elkaar vielen! Nooit maar ook nooit heb ik dit meegemaakt. Bovendien zaten we ook nog plots tijdens het hoofdgerecht in het donker, blijkbaar een stroompannen. Voor ons was de maat vol, heb toen het etentje afgebroken en het dessert overgeslagen. Genoeg is genoeg!! Meteen afgerekend 22 euro en de zaak verlaten zonder meer. Het is iets omdat het Social Deal is dat het zo weinig en slecht moet zijn. We gaan hier nooit meer eten en het was zonde van het geld, ook al was het goedkoper! Dit is zeker ook geen reclame voor Social Deal!! Zie ook recensies aub!!

1,1