Op dit adres zit nu: Steam

1. Stephen Siban

Nog nooit zijn wij zo slecht ergens uit eten geweest!!!

- Smoezelige/onverzorgde bediening (een van de medewerkers had een aantal persoonlijk kenmerken, deze laat ik achterwege, ik wil de medewerker niet persoonlijk kwetsen)
    - Er zaten welgeteld 11 (grote) vliegen aan de binnenkant van ons raam (het is half oktober)
    - De ramen waren heel erg smerig
    - Tafel plakte, lagen kruimels en sesamzaadjes op (terwijl wij de eerste waren die aan de tafel plaatsnamen)
    - Menukaart was plakkerig en vet
    - Het eten was echt niet lekker, tortilla half lauw, kwam waarschijnlijk uit de magnetron, was zo taai dat de hele tafel heen en weer schudde tijdens het snijden. Diepvries inktvisringen/kibbeling van de supermarkt. Vieze zenen in de zogenaamde gyros... om misselijk van te worden
    - Overburen waren ook ontevreden
    - Bedrading van de speakers niet weggewerkt, stoffig op de vloer, stopcontact onder het vet

Wij zijn vroegtijdig weggegaan. Wij hadden een bon voor gratis desserts, maar deze hebben wij laten zitten. Het was een avond om nooit meer te vergeten.

Een positief punt was dat wij allebei niet aan de diarree zijn geraakt.

1,4