1. Het was 3 jaar geleden dat we nog eens bij Lucas (easy) aten. Toen waren we één van hun beste klanten. Door andere omstandigheden kwamen we er tijdelijk niet. Vandaag was het eindelijk nog eens gelukt. Conclusie : Het loont echt nog wel de moeite… Maar toch net iets minder sterk dan in een vroeger leven… De presentaties waren nog steeds in orde, maar toch minder bijzonder… De smaken waren nog steeds even perfect. De vroegere gastvrouw Kelly had de touwtjes stevig in handen en gaf je een zeer welkom thuis-gevoel, bewaarde een correcte afstand maar had uiteindelijk elke klant toch kort persoonlijk gesproken… Het huidige personeel is zeker zeer vriendelijk, maar toch leek de inhoudelijke nadruk meer te liggen op "Wat bestelt u zeker nog bij om te drinken? " Met als gevolg dat we mínder drank besteld hebben dan vroeger… Dus : nog steeds zeer goed, maar de bijna vanzelfsprekende wauw-ervaring van weleer was toch iets verder weg. Voor alle duidelijkheid : wij gaan zeker nog terug, maar misschien wel iets minder frequent.

Vorige recensies van Beyers

• Telkens we hier komen eten betere en betere ervaring. De à la carte-kant op zich blijf ik prijzig vinden, maar als je er een menu neemt of voor de easy-kant kiest, heb je voor een zeer redelijk budget fantastisch lekker gegeten. Met mij grootste felicitaties voor de keuken en de bediening. Dit restaurant verdient de grootste onderscheiding.

• In alle eerlijkheid moet ik mijn vorige mening herzien...

De kwaliteit van de gerechten gestegen van zeer goed naar subliem. Zodoende is de af en toe hoge prijs meer dan gerechtvaardigd. In het nieuwe Easy-gedeelte kan je de prijs bovendien drukken dankzij een stijlvolle "eet zoveel je wil-formule"

• Een aantal van de gerechten hier zijn echte pareltjes. Het 4-gangenmenu biedt de (enige) mogelijkheid om tegen een redelijke prijs uit eten te gaan.
    Los daarvan zijn de porties eerder klein en de prijzen eerder hoog te noemen, maar het is er wel lekker & zeer gezellig.