Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Kanaal Zuid 344, 7364 CA, Lieren

1. We kwamen hier langs rijden en wouden een hapje eten, zo gezegd zo gedaan. We kwamen binnen en er hing een hele doordringende geur van geurkaarsen, mag wat mij betreft iets minder. Het was erg rustig aan de bar gevraagd of we konden eten, geen probleem zoek een tafel uit. Dat hebben we gedaan drankje werd netjes opgenomen even later het eten het eten werd gebracht verder geen bedoening meer gezien! Niet om te vragen of het naar wens was niet om te vragen of we nog wat wouden drinken en zelfs niet om de borden weer weg te halen. Uiteindelijk zelf naar de bar gelopen om af te rekenen. Als het druk is kan ik er misschien nog wel inkomen dat je geen tijd hebt maar nu verbaast mij dat echt.
    Het eten was redelijk biefstuk was aan 1 kant te hard gebakken waardoor er een korstje op zat wat jammer was, als ik bediening had gezien had ik het zeker gezegd maar helaas niemand gezien.

We komen hier zeker niet nog eens.

4,1