1. We waren hier met 2 wezen eten. Ik koos voor een maaltijdsalade carpaccio, rucola en pijnboompitten met een dressing van wasabi mayonaise. Mijn vriendin koos voor de Thaise beef salade met gemarineerde biefstuk sesam, uien, champignons, paprika en woksaus. We besloten de salades te delen. Eerst de beefsalade. Zat vol met rozijnen en mais. De koriander ontbrak en de sesam hebben we ook niet kunnen vinden. De asaladw die eronder lag was een salade met kerrie dressing. Buiten het feit dat we geen mais lusten, was de combinatie ook niet smakelijk. De helft laten staan. Dan mijn carpaccio salade delen. Blijkt dat het precies dezelfde salade is als de beef! Met mais, rozijnen, en geen rucola maar ijsbergsla met een dressing van kerrie. We vonden het beide niet lekker en zo staat het ook niet op de kaart anders hadden we het zeker niet genomen. We hebben dit doorgeven en als antwoord krijgen we dat de salade een basis salade is. Qua prijs 16,50 voor een salade die niet eens lekker is. Nooit meer.

2,1