1. Ik moet helaas mijn beoordeling iets bijschroeven. Aangezien er veel veranderingen in het restaurant zijn aangebracht is het naar mijn smaak een tikkeltje minder geworden.

Het is nog steeds een goed restaurant maar er zijn veel dingen weg van de kaart en ook de salade bar is niet meer zoals die geweest is.

Ik vind het personeel wat er nu is ook een beetje onhandig, in de 3 keer dat ik er bent geweest heeft elke keer iemand iets omgestoten of laten vallen. Maakt verder niks uit maar als dat elke keer gebeurt (niet elke keer bij mij overigens) ga je toch een beetje anders tegen zo'n zaak aankijken.

Vorige recensies van Stevie v.d. Laar

• Echt een top restaurant, heb veel Grieken bezocht en dit is toch een van de beste in Brabant. Het eten is goddelijk, een goede salade bar en de prijzen zijn erg goedkoop en het personeel is professioneel, vriendelijk en attent.

Iedereen die van Grieks houdt moet hier gaan eten. Je zult daarna zeker meer terug willen komen.