Op dit adres zit nu: Ambrozijn

1. Top locatie, prachtig gebouw & redelijk eten ** (value for money voor de social deal). Echter de reeds vanaf aanvang glimlachloze Engels (!) sprekende serveerster deelde ons koel mee dat er 3 keuzes uit het hoofdmenu wegvielen. Ze werd ook gelijk defensief en zei uiteindelijk als klap op de vuurpijl tegen mijn broer (die t restaurant voor een heuglijke gebeurtenis had geregeld en gebrek aan te kiezen gerechten pijnlijk vond): "don't look at me like you want to eat me, it's not my fault" en "you are in a steakhouse so it should be expected to have less dishes as on the menu"… we stonden van deze service toch wel even paf. Jammer want t eten was uiteindelijk niet slecht maar gebrek aan service en zelfs onbeleefdheid een domper. Manager niet aanwezig en zeker voor de bediening gold "take it or leave it" (letterlijk) voor ons… Jammer. Komende uit de service wereld onbegrijpelijk. ** Pepersteak erg taai, rest ok.

5,3