1. Vanavond hier gaan eten om m'n 33e verjaardag te vieren. Omdat we zo'n 10 minuten later zouden zijn, netjes gebeld om dit aan te geven. Wat een onbeschofte man aan de telefoon. Wij dienden op tijd te komen, dat staat op de voucher. Oké meneer, maar we zijn niet op tijd, daarom bel ik. Hij zou onze tafel 1 minuut vrijhouden en daarna zouden andere gasten onze tafel krijgen. Twee keer onderbrak meneer mij en terwijl ik nog praatte hing hij al op. We gingen dus al met slechte zin daarheen.
    Toen we aankwamen, stond er maar één auto op de parkeerplaats. Binnen waren twee tafels bezet. We kregen dus, ondanks dat we te laat waren, gelijk een tafel. De ober was ontzettend vriendelijk. Het was gelijk duidelijk dat ik hem niet aan de telefoon had gehad.
    Het verliep allemaal prima totdat we moesten betalen. Omdat we via social deal hadden gereserveerd hoefden we alleen de drie drankjes af te rekenen. Mijn vriend wilde dit pinnen en dit mocht niet van de eigenaar. Onder de 10 euro mocht niet worden gepind. Mijn vriend zei dat hij dan geen geld kreeg. De eigenaar vroeg wat hij daarmee bedoelde. Nou gewoon, dat hij dan geen geld kreeg! De ober pakte de pinautomaat, dus mijn vriend kon betalen. Toen mijn vriend vroeg of hij dezelfde was als aan de telefoon vluchtte hij de keuken in.
    De "hoge" cijfers die ik heb gegeven zijn voor de ober. Arme jongen dat hij daar werkt.