1. Het is wel wat merkwaardig als je zo rond 6 uur wat gaat eten in het Smelnehûs, je na een half uur zelf maar eens gaat vragen of je de menukaart ook mag zien.
    Wel kregen we hiervoor keurig excuses aangeboden en kregen we een broodplankje van het huis.
    Het eten was prima in orde, een aanrader is de proeverij.
    Het was duidelijk te merken dat de (jonge) bediening niet op elkaar was ingespeeld, aangezien er 5 verschillende personen bij ons aan tafel verschenen, waarvan een aantal ook dezelfde vraag kwamen stellen.

Het Smelnehûs is een pand dat uitnodigt om na het eten nog even gezellig te blijven hangen. Ook hier liet de bediening het duidelijk afweten, we hebben na 9 uur niemand meer bij onze tafel gehad om te vragen of we nog wat wilden drinken.

Het Smelnehûs, je kunt er prima eten en laten we het er maar op houden dat de mensen van de bediening nog even de tijd nodig hebben om op elkaar ingespeeld te raken.