Dagen waarop het restaurant geopend is, verschillen per seizoen. Zie hiervoor de website van het restaurant.

1. Theo Boels

Hier gehen wir immer wieder gerne hin. Die Qualität und der Geschmack des Essens ist ein großer Genuss. Die Getränkeauswahl beim Bier könnte etwas besser sein und auch beim Wein gibt es nur französische, italienische oder aus Übersee. Aber die herzliche und lockere Atmosphäre versöhnt mit diesem kleinen Manko. Man fühlt sich wie bei guten Freunden zu Besuch.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Hier gaan we graag heen. De kwaliteit en de smaak van het eten is een waar genot. De drankjeskeuze bij het bier mag wat uitgebreider en ook bij de wijnen is het assortiment beperkt tot Frans, Italiaans of uit Übersee. De hartelijke en losse atmosfeer maakt dit kleine mankement goed. Men voelt zicht alsof men bij goede vrienden op bezoek is.