1. Helaas heb ik meerdere aanvaringen gehad met het Beren restaurant. Er zelf eten op locatie (diverse filialen) is prima. Verwacht geen hoogstandje. Gewoon eten en wegwezen.

Nu jaren geleden online bij ze besteld. Toentertijd regende het klachten over Beren Dordrecht op een thuisbezorgdwebsite via recensies. Het duurde inderdaad even eer ze er waren. Ik had netjes aangegeven dat er niet in het gedeelte bij het huis gereden mocht worden (staat aangegeven met een bordje). Hier lopen ook veel ouderen rond. Je hoeft niet eens te raden wat er gebeurde...
    Ik heb het bedrijf jaren links laten liggen.
    Na een tijdje las ik wat meer positieve berichten online. Ik probeerde het weer en altijd geef ik de regels naar het huis netjes aan. Geen rijwielvoertuigen... Ik geef de bezorgers ook altijd wat fooi mee, voor de moeite ook. De eerste keren ging het goed en ik zet altijd eerlijke recensies online dus ook de zeer lovende. Op een gegeven deed de bezorger netjes lopen en toen ik de deur dichtdeed na hem fooi te hebben gegeven scheurde hij hier het erf af. Asociale boer! Ik heb later contact per mail opgenomen omdat mijn ervaring is dat je alles beter zwart op wit kan hebben. Ik heb met mw. Koppelaar gemaild en met mevrouw Visser. Zij stuurden de klacht door naar de manager. Helaas ben ik zijn naam vergeten maar misschien is dit beter ook. Toen ik hem aan de lijn kreeg en ik vriendelijk tegen hem praatte reageerde hij erg vijandig. WAT IS HET PROBLEEM. Geen vraag. Een doordringende zin met als eindpunt. "het interesseert mij niet maar ik moet dit afwikkelen."
    Uiteindelijk zou hij er een aantekening van maken wat ik zeer zeker betwijfel. Met zo'n houding begrijp ik goed dat het personeel zich er ook niks van aantrekt. Een goed voorbeeld doet volgen zeggen ze. Voor het gemak geef ik mijn geld elders uit. Ben gekke henkie niet. Jammer is dat men klanten zo benaderen en behandelen terwijl dit helemaal niks vreemds is. Lijkt mij niet meer dan logisch om regels op te volgen. Je toont ook respect voor anderen lijkt mij en verkeersregels zijn er ook niet voor niks.